KLANTENSERVICE

BESTELLEN

BESTELLING PLAATSEN

Een bestelling plaatsen bij Hexago is makkelijk. Je maakt eerste je keuze uit het menu bovenaan.

Vervolgens kan je product configureren door op de knop ONTWERP te drukken.
Met de hexago-designer kan je vervolgens makkelijk foto’s en teksten toe voegen.

Als je product ontworpen is kies je rechts boven voor TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE.

BESTELLING VOLGEN

Als we je bestelling versturen krijg je automatisch een trackingcode per e-mail.

Via deze trackingcode kan je je bestelling volgen.
Je kan hiervoor ook inloggen op je account en bij je bestelling kan je de trackingcode ook terug vinden.

BESTELLING ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is enkel mogelijk als je bestelling nog niet in productie is.

Wil je na het bestellen je bestelling annuleren of aanpassen dan kan je hiervoor bellen, chatten of mailen. Zolang je bestelling niet in productie is, is annuleren mogelijk, daarna niet meer.

Uittreksel uit onze algemene voorwaarden:

Overeenkomstig de Belgische wet van 14 juli 1991 betreffende de handelspraktijken en de voorlichting en bescherming van de consument, beschikt de koper die optreedt in zijn hoedanigheid van consument, over een termijn van 14 werkdagen, ingaande vanaf de dag die volgt op dag van de toezending van de bestelling, om kennis te geven van zijn opzegging. De professionele koper beschikt niet over dit recht tot opzegging. Het is ook niet mogelijk het recht tot opzegging in te roepen wanneer de verkoop berust op producten die gemaakt worden volgens de specificaties van de consument of duidelijk geïndividualiseerd zijn.

VERZENDING

VERZENDPARTNERS

Voor de verzending van je bestelling hebben we verschillende verzendpartners.

Hexago kiest de verzendpartner die het beste aansluit bij je bestelling.

De verzendpartners waar we mee samenwerken zijn:

  • Bpost
  • DHL
  • DPD
  • Onbezorgd
  • UPS
  • PostNL
VERZENDKOSTEN

De verzending van je bestelling kost €4,95 voor bestelling tot €50.

Boven de €50 nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

VERZENDING TRACEREN

Als we je bestelling versturen krijg je automatisch een trackingcode per e-mail.

Via deze trackingcode kan je je bestelling volgen.
Je kan hiervoor ook inloggen op je account en bij je bestelling kan je de trackingcode ook terug vinden.

CONTACTEER ONS

CONTACT

Je kan ons makkelijk contacteren via het onderstaande formulier.

    E-MAIL

    Je kan ons ook een e-mail sturen en dat kan op post @ hexago . be

    (omdat we onze mailbox graag spam-vrij houden moet je het e-mailadres overnemen zonder spaties, we plaatsen het e-mailadres hier met spaties om het overnemen door een robot moeilijker te maken.)

    TELEFOON

    Onze klantendienst is vandaag open tot 17 uur!

    Je kan ons telefonisch bereiken via 078/48 02 73 (prijs van een zonaal telefoongesprek)

    ADRES

    We werken 100% online.
    Indien er een fout zou zijn met je bestelling proberen we dit 100% online op te lossen, is dat niet mogelijk en is een retourzending noodzakelijk, dan geven hiervoor een retourlabel met het juiste retouradres.

    Wij hebben geen bezoekadres.

    BTW BE 0703.830.416
    Deinzestraat 22
    9700 Oudenaarde

    ALGEMENE INFORMATIE

    PRIVACY BELEID

    Je kan onze privacy beleid hier vinden:

    PRIVACY BELEID
    ALGEMENE VOORWAARDEN

    Je kan onze algemene voorwaarden hier vinden:

    ALGEMENE VOORWAARDEN
    COPYRIGHT

    De teksten en foto’s op deze website zijn eigendom van Your Company, Deinzestraat 22, 9700 Oudenaarde, België of van hun respectievelijke eigenaar(s).

    De gebruikte logo’s op deze website zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaar(s).

    Gebruikte foto’s, iconen,… kunnen afkomstig zijn van freepik.com

    COLOFON

    Hexago.be is een onderdeel van Your Company.

    Your Company heeft als maatschappelijk zetel:

    Deinzestraat 22
    9700 Oudenaarde

    BTW BE 0703.830.416

    KLACHTEN / SUGGESTIES

    KLACHTEN

    We gaan voor 100% tevreden klanten, soms gaat dat niet zoals gehoopt en dan lossen we het op!

    Als je een klacht hebt over het ontvangen product en/of onze dienstverlening, dan horen we dat graat en zoeken we naar een oplossing hiervoor.

    Heb je een klacht over een ontvangen product?

    Dan vragen we je een om op de mail te antwoorden die je bij je bestelling ontvangen hebt.

    Wat moet je vermelden in deze mail:

    • de klacht: wat is er mis met je bestelling, kloppen de aantallen, is de foto niet scherp, is de drukkwaliteit te laag,…
    • foto’s van het product: deze foto’s dienen scherp te zijn, zorg hiervoor voor voldoende licht als je de foto’s trekt en dat de klacht duidelijk te zien is op je foto’s.

    Als de bovenstaande onderdelen niet opgenomen zijn in je klacht kunnen we ze niet afhandelen en loopt je klacht vertraging op om deze onderdelen op te vragen.

    Als je ondanks de raadgevingen in de hexago-designer (je foto heeft een slechte kwaliteit, je foto bedekt niet het volledige vlak,…) of de raadgevingen van onze manuele controle toch de bestelling laat doorgaan, dan zijn we niet verantwoordelijk voor foute afdruk/slechte kwaliteit en dan wordt je klacht hiervoor afgewezen.

    Heb je een klacht over de dienstverlening?

    Dan mag je je klacht altijd overmaken per e-mail, telefoon of chat. We bekijken dan welke gepaste oplossing we kunnen treffen.

    SUGGESTIES

    Mis je nog een product op onze website, heb je een suggestie of wil je een offerte ontvangen?

    Laat het ons weten via ons contactformulier, chat, mail of telefoon.